Niskokaloryczne przekąski zawsze warto mieć pod ręką

 

dieta-Gift

Niskokaloryczne przekąski zawsze warto mieć pod ręką, kiedy jest się na diecie. Dlatego gdy już postanowisz się odchudzać zadbaj, by zamiast ciastek i czekolady mieć w kuchni zdrowe warzywa, owoce, orzechy, a także ryby i chudy nabiał. Nie tylko zaspokoją głód, ale też dostarczą ci witamin i minerałów. A zatem jakie przekąski powinny znaleźć się w twojej diecie? Zerknijcie na listę, a wszystko stanie się jasne.

Chudy biały ser

Doskonały „zapychacz” dla osób na diecie. Plaster białego sera to idealny pomysł na niskokaloryczną przekąskę. Jest źródłem białka i pomaga szybko ugasić apetyt.

Szparagi

Mają jedynie 30 kcal/100 g, są baaardzo zdrowe i na dodatek pomagają pozbyć się nadmiaru wody z organizmu. Na taką przekąskę możesz więc sobie śmiało pozwolić.

Jagody

Niektórzy mówią, że jagody są dobre na wszystko. Pewne jest, że przyczyniają się do zmniejszenia otyłości brzusznej, dlatego poleca się je osobom, które chcą pozbyć się fałdek wokół talii.

Maliny

Zawarty w nich błonnik reguluje pracę jelit i pomaga w odchudzaniu. Poza tym maliny są bogate w witaminy i antyoksydanty, zawierają magnez, wapń, potas, a tak poza tym… są pyszne!

Cytrusy

Te niskokaloryczne owoce dają porządny zastrzyk witaminy C. Grapefruit zjedzony jako przekąska między posiłkami zaspokoi twój apetyt, a cytryna wyciśnięta do wody przyspieszy trawienie.

Arbuz

Jego największą zaletą jest, to, że możesz zjeść go dużo, gdyż zawiera sporo wody. Pomaga usunąć nadmiar płynów z organizmu co sprawi, że twój brzuszek będzie bardziej płaski.

Łosoś

Łosoś dostarcza kwasów omega-3, które pomagają nam zachować młody wygląd i szczupłą sylwetkę, gdyż pobudzają trawienie.

Orzechy

Nie możemy z nimi przesadzać, gdyż dostarczają sporo kalorii i tłuszczu, jednak mała garść orzechów to bogactwo witamin i składników mineralnych, które musisz uzupełniać, gdy jesteś na diecie.

Marchewka

Marchewka pokrojona w słupki – zamiast paluszków. Sprawdza się idealnie, gdy szukasz czegoś do podjadania przed telewizorem czy w czasie buszowania po Internecie Niskokaloryczne marchewki warto przegryzać szczególnie latem – zawarty w nich beta karoten chroni przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych i sprawia, że cera szybko nabiera zdrowego kolorytu. Poza tym, ta przekąska także świetnie „zapycha”.